Dagliga uppdateringar om Selena Gomez

Alla inlägg den 23 februari 2012

Av SelenaGomezDaily - 23 februari 2012 16:21

   

Av SelenaGomezDaily - 23 februari 2012 16:16

 

Den största enskilda i bandet Selena Gomez & The Scene, Love You Like A Love Song , är nästan dubbel platina genom att vrida sina digitala försäljning i USA, enligt @ JustADisasterx . Kolla in:

SV:. Love Song har sålt 1,790,584 kopior i USA så länge bli Selena bäst säljande singel i USA slog naturligtvis: 1,743,566 kopior PT. Love Song har sålt 1,790,584 kopior i USA blev den enda säljaren av Selena i United, slog naturligtvis: 1,743,566 kopior

SV:. Love Song behöver bara sälja ett drygt 200k gå 2x platina och förväntas gå 2x platina i april. PT. Love Song behöver bara sälja drygt 200 tusen för att bli 2x platina och förväntas vända dubbel platina i april.

Love dig som en Love Song blev inte bara den största enskilda av bandet blev den enskilt också den enskilt största Hollywood Records i tre år!



-Sel-m-g


 


Av SelenaGomezDaily - 23 februari 2012 16:03

Selea gjorde en ny intervju med "ok" det står lite om dejting med Justin Bieber relation läs nedanför bilden  :

 

Även med så mycket framgång i kärlek, säger Selena det var aldrig bra på att ge kärlek råd till sina fans."Jag är verkligen dålig på att ge råd. Det enda jag alltid säga till mina fans är att det inte är någon mening att låtsas vara någon du inte är.

"Jag avgick för att vara med killar jag tyckte förut. Det är mycket lätt att vilja vara vad de vill att du ska vara, men det är inte coolt att låtsas vara vem du inte är. "

Hon säger alltid "helt ärlig" med Justin och tillägger att hon har en attityd "eller gillar du mig för den jag är, eller inte gillar mig" med de män - som uppenbarligen älskar Justin!

Hon sade: "Du har just varit riktigt olyckliga om de är förenliga med att vara så. Jag är mycket mer direkt nu ... dig bättre att vara ärlig och ta reda på sanningen att låtsas vara något du inte är. Gör det inte! "

Selena ständigt omgiven av paparazzi och medgav bli lite irriterad med alla blixtar, säger han förstår varför de måste göra detta - att det inte respekterar denna inställning.

Hon säger: "De följer mig när jag reser, väntar utanför mitt hus ... De är alltid runt. För att vara ärlig, respekterar inte denna inställning. Jag förstår vad de gör och jag förstår, men inte uppskattar det.

"Jag känner mig mycket är öppen med mina fans, men också vilja hålla saker för mig själv. Det finns saker som berör bara mig och ingen annan. "

Stjärnan i 19 år medger ansikte "enorm press" i hans karriär, men ser respektlösa falska rykten och nyheter på nätet, prova att fokusera på vad som verkligen betyder något.

"Jag försöker undvika skvaller, men det är oundvikligt. Skvaller är överallt! Det finns stunder när jag läser saker som skadar mig, inte det mesta, det gör jag inte belägringen mitt liv med tidningar eller Internet. "


 


Av SelenaGomezDaily - 23 februari 2012 15:56

Selena Gomez på hans officiella  facebook ankomst hans  linje, Dream Out Loud, Brasilien i juni! 

Så är skrev hon : 


 Brazil– Dream Out Loud is coming to Walmart Stores in June. Let me know what pieces your looking most forward too, I can’t wait for you to see it.

   




Av SelenaGomezDaily - 23 februari 2012 15:39

"Love you like i love song back" , som redan hade överskridit "Who Says" och "Naturally"  i antal försäljning, kan man göra ännu större 35 veckor efter dess release! Den enda nådde sin bästa positionen denna vecka på Billboard Hot 100, den 22: e position, så den enda som nådde den högsta diagram för Selena Gomez och scenen!

Kom ihåg att om det sålde över 200.000 exemplar kommer att certifieras dubbel platina! Detta är den enda som sålde fler exemplar i två och ett halvt år för Hollywood Skivbolag!

               

Av SelenaGomezDaily - 23 februari 2012 15:34

Nu är det säkert att Selena ar en ny tatuering på ennes högra handled, på bilden kan ni se  Gomez  i studion (22 Februari 2012) 

 var med Justin och familj sångaren in i studion Under The Gun i Hollywood för att göra en liten hjärta på hennes högra handled! Namnet på konstnären är Louie Gomez, samma person som tatuerade far Justin, Jeremy! 

Visst var den söt eller hur:)?

   

Presentation


Dadliga uppdateringar 24/7

Fråga oss

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Chatta

Besökare Online

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkbyten

Musik - Live


MusicPlaylist

Länkar!

Women in Film 2012!

 

Gästbok!

Vanity Fair After-Party

 


Ovido - Quiz & Flashcards