Dagliga uppdateringar om Selena Gomez

Alla inlägg den 22 februari 2012

Av SelenaGomezDaily - 22 februari 2012 21:24

Selena gjorde nydligen en intervju med  DigitalSpy och pratar lite om mode läs nedanför bilden om intervjun

Selena, du är ett fan av mode?
jag är ett stort fan! Mode är så mycket roligt. Jag gillar att klä upp och göra olika saker med min garderob. Jag försöker vara annorlunda när jag kan.

Du känner trycket att använda de coolaste kläderna?
För att vara ärlig, känner jag mig mycket lycklig, eftersom jag känner att jag måste vara vacker för någon annan än mig. Jag bär inte kläder eller klänningar eftersom jag tror att jag ska gå med i listan över bäst klädda i tidningarna. Jag verkligen inte kunde bry sig mindre om detta.

Vad bryr du dig när det kommer till mode?
Så länge jag känner vacker och trygg med vad jag gör, det är vad som verkligen betyder något för mig. Jag antar att jag hade tur eftersom min mor lärde mig detta och det var så jag växte upp.

Vill du klä upp för röda mattan event?
Jag älskar att vara glamorösa händelser från tid till annan, men jag kan inte göra detta för evigt. Det är bra att känna sig vacker och det är kul att klä upp, men det är också bra att ha en balansräkning eftersom det är trevligt ur strålkastarljuset från tid till annan.

Vad tycker du använda när du kopplar av hemma?
När jag kommer hem, jag är en tjej som bär jeans och en blus. Jag är singel och gillar inte att bära smink. Jag håller mitt huvud och koppla av. Det är himlen för mig.

Du gillar att ha dyra märken?
Det är roligt eftersom jag inte tror att jag kunde bära märke varje dag på året. Jag är mycket mer avslappnad och ledig med min stil. För att vara ärlig, för det mesta visste jag inte vad jag använder. Folk frågar mig vad jag använder, gör jag aldrig idé! Jag måste kontrollera märkningen för att ta reda på!

Var vill du handla?
jag inte välja specifika butiker. Jag handlar i slumpmässiga ställen. Jag går ut ser jag coola grejer och köpa saker som jag känner mig bekväm. Komfort är nyckeln!

Vem är din favorit designer?
Machesa är min favorit designer, eftersom jag tycker att kläder av Marchesa lämnade den kvinnliga kroppen som vacker och elegant. Alla kläder av Marchesa är mycket, mycket vacker.

Du får flera gratis kläder för att vara känd?
Om jag går till en premiär eller fest, låna mig kläder designers att använda den natten, men jag måste återvända. Jag får ingenting jag använder. När det gäller vardagliga kläder, får jag flera t-tröjor och sånt, men jag gillar att shoppa. Jag gillar att kunna välja vad jag använder.

Vilken mode objekt du är mer besatta?
För mig är dessa skor. Jag älskar skor! Har du inte en favorit. Jag älskar boots, sneakers, klackar ... allt! Jag måste ha mer än 50 par skor, men jag delar med min mamma mer. Vi calçamos samma nummer, är vi mycket tur.

Vem är din favorit designer skor?
Om att göra med skor, jag älskar hur Christian Louboutin skor är på min fot, men de göra lite ont att använda. De är vackra och jag har flera, men oftast ser du mig bära stövlar eller sneakers flesta av tiden. Jag gillar att få grundläggande.

Hur skulle du beskriva din stil tillbehör?
Jag älskar plånböcker, men jag är inte ett stort fan av smycken. Från tid till jag blir kär i ett örhänge eller ett armband, men inte använda denna typ av sak hela tiden. Jag gillar att hålla det enkelt.

När det gäller shopping, vad är du bortskämd?
inte att klassificeras som en butik, men egentligen jag gillar att skämma bort dig själv med en massage. Mssagens är riktigt, riktigt bra! Jag köper inte särskilt fint eftersom jag vet att om jag köpte till exempel en mycket dyr par solglasögon, jag är säker på att han skulle förlora det. Jag fick några riktigt coola saker som handväskor lyx - men jag vill hellre ge mig själv en dag spa än något annat.

Vi pratade om mode, men vad om skönhet? Hur skulle du beskriva din stil makeup?
Jag använder en hel del smink när jag jobbar eftersom det är en del. Men annars, använd inte något. Det är ovanligt att se mig i smink, om du inte gå till en finare middag eller händelse. Jag tycker inte om att bära smink hela tiden eftersom det är bra att låta huden andas. Det är viktigt att låta det vila, speciellt om du använder hela dagen på jobbet.

Hur håller du din hud så ren och väl underhållna?
jag tvättar mitt ansikte varje morgon och varje kväll. Jag gör mitt bästa för att hålla henne hydratiserade. Använd Oil of Olay flera produkter 
som är avsedda för en äldre generation, men jag tror att använda dem från och med nu, kommer säkert att göra en skillnad.

Har du några skönhetstips?
jag tycker det är viktigt att dricka mycket vatten. Fuktgivande är nyckeln när du vill rengöra huden! Och äta mer frukt och grönsaker.

Du är orolig för paparazzi se dig utan smink?
jag aldrig bry sig om dem. Jag tar aldrig hänsyn till dem i mitt liv eftersom jag inte bryr hur. Jag är glad på insidan och det är allt som räknas.


Läs mer här!

 

 


Av SelenaGomezDaily - 22 februari 2012 21:02

...Bilder!

                 


...Gif!

 


...Outfit!

   


...Spotlight!


...Låt!

 


     

Av SelenaGomezDaily - 22 februari 2012 20:44

sidan capricho gjorde en lista på dom fem låtar att få lätt i järnan "Love you like i love song baby" var med på listan och blev rankad på #5 plats , se hela listan nedan för bilden :

'

1.“What Makes You Beautiful”,  One Direction  

2. “Loca People”, Sak Noel

3. “Party All Night”, Sean Kingston

4. “Domino”,  Jessie J

5. “Love You Like a Love Song”,  Selena Gomez

 

Av SelenaGomezDaily - 22 februari 2012 20:39

 

Kategorier avslöjades i Storbritannien Kids Choice Awards 2012 , KCA i Storbritannien. Selena Gomez fick tre nomineringar i samma kategorier som KCA amerikanska. listan ar du här :

Favoritprogram på TV Actress:

Selena Gomez (Wizards of Waverly Place) 
Bridgit Mendler (Lycka till Charlie) 
Miranda Cosgrove (iCarly) 
Victoria Justice (Victorious)


Favoritprogram på TV:

Good Luck Charlie 
iCarly 
Victorious 
Wizards of Waverly Place


Favorit Singer

Lady Gaga 
Selena Gomez 
Katy Perry 
Taylor Swift

-kca.nick.co.uk


 


Av SelenaGomezDaily - 22 februari 2012 20:34

Radio XL 106,7 FM i Orlando gör en omröstning för att välja den bästa tonårsidol för tillfället. Selena tävlar mellan Demi Lovato! Just nu ser hon ut som on ska vinna men vi måste hjälpa mer!

klicka här för att rösta!

         

Av SelenaGomezDaily - 22 februari 2012 15:22

Noah Guthrie, sångare och vän Sel  la in en video på YouTube där vi ser hur Baylor galet leker!

 

Av SelenaGomezDaily - 22 februari 2012 15:14


 

Selena Gomez berättar om inspelningen av Wizards of Waverly Place och hur man överlever i rampljuset för alltid strandard.


Intervjun : "Hur är läget"


 Selena:
"läget är bra, tack! Jag har varit otroligt upptagna med att arbeta med musik och filmer och även i Wizards of Waverly Place."

Intervju : "Hur kändes det när du fotograferar de sista scenerna av trollkarlar?"


Selena :
"Avsluta programmet var ett av de svåraste sakerna jag någonsin haft att göra. Jag älskar alla som arbetar med Wizards. Jag älskar alla skådespelare och besättning. De hjälpte mig att växa och bli den person jag är idag. Jag känner verkligen den säkerhet som jag hade med dem."


Läs mer här! Läs mer här!  Läs mer här! Läs mer här! Läs mer här! Läs mer här! Läs mer här! 


-Giginterwi.com


 



Av SelenaGomezDaily - 22 februari 2012 15:09


     

 "Brit, Candy, Cotty och Faith är vänner sedan grundskolan. De bor tillsammans i en tråkig sovsal och är sugen på äventyr. Allt du behöver för att få tillräckligt med pengar för "spring break", samtidigt som man försöker ha kul. Under ett möte med rapparna, "Alien", erbjuder du dem [flickan] sådana upplevelser som bara kan föreställa sig. Efter påtryckningar från sina nya vänner, är ingen säker på hur flickorna vill uppleva "Spring Break", kommer de glömmer aldrig."

Presentation


Dadliga uppdateringar 24/7

Fråga oss

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Chatta

Besökare Online

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkbyten

Musik - Live


MusicPlaylist

Länkar!

Women in Film 2012!

 

Gästbok!

Vanity Fair After-Party

 


Ovido - Quiz & Flashcards